Доставка
Наш інтернет-магазин "Виделка" працює по всій Україні і доставляє товари до Києва, Дніпра, Донецька, Харкова, Запоріжжя, Одеси та інших великих міст, а також у віддалені смт. Зв'язатися з філією у своєму місті або головним офісом ви можете, зателефонувавши за телефонами або надіславши заявку в розділі контакти.
По Україні доставка здійснюється національними перевізниками:
Нова Пошта (мінімальне замовлення 200 грн)
УКРПОШТА (мінімальне замовлення 200 грн) відправка за повною передоплатою
Оплата за перевезення товару здійснюється за рахунок покупця і за тарифами служб перевізників. Розрахувати вартість перевезення можна на сайті служби перевізника, а так само за допомогою менеджера нашого магазину
ДОСТАВКА по м. Дніпро:
АДРЕСНА ДОСТАВКА по м. Дніпро кур'єром - від 500 грн. (Понеділок, середа -лівий берег, четвер, п'ятниця правий берег в першій половині дня.)
Кур'єром - вартість доставки 90 грн. Доставляється товар у зручне для вас місце (до під'їзду або входу в адміністративну будівлю).
Самовивіз. Ви можете самостійно забрати своє замовлення зі складу за адресою пр. Олександра Поля 64 згідно з графіком роботи.
Оплата
*Замовлення сумою до 300 грн - оплачуються за передоплатою - повною або мінімальною 100 грн
*Замовлення понад 300грн - оплачуються післяплатою або за передоплатою на Ваш розсуд.( з 01.04.22 оплата тільки за передоплатою)
* За безготівковим розрахунком ( ФОП 2 група )
Післяплатою. Ви можете оплатити товар при отриманні. В даному випадку ви оплачуєте додаткові витрати з переказу коштів за отримане замовлення.
Передоплата (переказ на картковий рахунок). Ви можете оплатити товар заздалегідь, у такий спосіб уникаючи витрат з переказу грошей у пункті видачі товару. Після підтвердження замовлення з вами зв'яжеться менеджер і уточнить номер рахунку для оплати.
Оплата та витрати з переказу коштів здійснюється згідно з тарифами служб доставки.
Перевірка товару при отриманні
При отриманні товару, перевірте його на предмет явних дефектів (брак, деформація) і комплектність. Якщо під час огляду ви виявили пошкодження або неповну комплектацію товару, необхідно скласти Акт в службі доставки і повідомити нам по одному з телефонів на сайті.
Якщо Акт не буде складено, то претензії щодо якості товару та комплектації не приймаються.